چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویسی از آنچه در مغز خسته یک نوچوان می گذرد...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

این ساپورت لعنتی!

چند روز پیش با دوستان بحث کردیم در مورد همین لباس مستهجنی که داره در بین عموم مردم جا میفته و به نوعی لباس عرفی بانوان شده؛ بلااستثنا تمامی دوستان بنده (همشون مجردن!) از وضعیت به وجود اومده به شدت شاکی بودن و میگفتن چرا نیروی انتظامی و اماکن و امثالهم با این خانومایی که در سطح خیابون چنین لباس هایی میپوشن برخورد نمیکنن.

یکی از دوستان که دستی در فیس بوک دارن یه چیزایی گفتن که خوبه شما هم مطلع بشید. این دوستمون گفت الان اگه توی فیس بوک سرچ بکنید "ساپورت" بیش از بیست – سی صفحه براتون باز میشه که همگی دارن عکس های مختلف از بانوان ایرانی که این لباس رو پوشیدن منتشر می‌کنن؛ برخی از این عکس ها مخفیانه از سطح خیابون گرفته شده و بخش قابل توجهی از این تصاویر توسط خود افراد عکس برداری و منتشر شده.

نکته بعدی، کامنت هایی هست که پایین این عکس ها گذاشتن، رفیقمون میگفت بعضی هاشون رو که میخونم دود از سرم بلند میشه! می‌گفت خیلی از این خانوم هایی که چنین عکس هایی رو توی فیس بوک Share کردن اصلاً از اینکه چنین نظراتی رو پایین تصاویر خودشون ببینن لذت می‌برن!!

از اونجایی که امروزه فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی و تأثیری که این شبکه های مجازی در زندگی حقیقی و تغییر ساختار حکومت ها دارن، جا داره خیلی سریع و ضربتی به این موضوع رسیدگی بشه.

من اسم این بمباران جنسی و تحریک سطح عمومی جامعه رو میزارم آندلاسیزاسیون ایرانی!!

  

آیا من مبتلا به بیماری توهم توطئه هستم که فکر می‌کنم خیلی سازمان دهی شده دارن این پوشش رو بین زنان ایرانی جا می‌ندازن؟
آیا من خیلی احمق هستم که فکر میکنم داریم به سمت آندلس و سرنوشت مسلمانان اسپانیایی حرکت می کنیم؟
آیا من دیوانه هستم که چنین مطلبی رو برای بار چندم در وبلاگم منتشر کردم؟
آیا من با انتشار این مطلب دارم ترویج گناه می کنم؟
آیا من بیش از اندازه به این موضوع و این پوشش حساس شدم؟
آیا بی غیرت شدن مردان باعث این وضع شده؟
آیا بی‌خیالی مسئولین باعث چنین اتفاقی شده؟
آیا شبکه های ماهواره ای روی سبک زندگی مردم کشور ما اثر گذاشته؟
آیا لقمه هایی که آلوده به حرام هستن دارن چنین بلایی سر جامعه ی ما میارن؟
آیا ... لا اله الا الله ...!

نظرات  (۱۳)

  • مهــــــــــــــــــــلا
  • سلام بر تو وبت خوب بود و لی مطلباش کم بود به من هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام عزیزم.
    آدرس وبلاگت رو اشتباه وارد کردی.

    بله،چرک نویس تازه افتتاح شده.انشالله مطالب بیشتری می زاریم.

    موفق باشید
  • فاطمه مرید زهرا(س)
  • اولا این عکسا رو حذف کنین
    قباحت داره
    اشاعه ی گناهه
    دوما این مطلب مال یه کس دیگه ای هستش
    به فکر ساپورت نباش فعلا
    به فکر خودت باش

    این مطلب مال معین بود!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    بله.

    بازگردانیش کردیم.

    سلام وب جالب قشنگی دارید خوش حال میشم بیایید وبم وتبادل لینک کنیم ممنون داداش

    عیدت مباااااااااااااااااااااارک

    این چرک نویس مال یه شخصی دیگه بود
    واگذار شده؟

    پاسخ:
    بله.

    خیر،فقط ایشون وبلاگ رو حذف کردن و بنده از همه جا بی خبر ثبت!
    بعد از هفت ماه اومدم ببینم چه چیزهایی رو از دست دادم برای خوندم دیدم کمپلت همه چیز عوض شده.
    داداش گلم ، این یو آر ال از اول مال خودت بوده یا نه؟؟
    موفق باشی
    سلام این جماعت همگی موظفند به این کار و حق الزحمه خودشان را نیز دریافت می کنند.شیطان وقتی رانده میشود قسم خورده و به خداعرض میکند که من بر بندگانت از بالا ،چپ وراست حمله میکنم ولی بخاطر نفرتش  سمت پائین و  زمین هدف شیطان نبود ولی زمانه حال این پائین و زمینیان چقدر برای شیطان دوست داشتنی هستند .
    اینو یه دختر ب اسم فاطمه فرستاده: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش تروخدا بفرست.
    میگن یه چیزی باسم آزادی یواشکی داره راه اندازی وکنترل میشه تو صفحات اجتماعی
    ب نظرم عکس هاروبردارین بهتره!
    موفق باشیدوپاینده
    اقای بهرامی عزیز واقعا از اینکه فهمیدم یه نوجوونید شگفت زده شدم چون معمولا خیلی از بچه ها سراغ چنین مطالبی نمیرند اونم وقتی که قرار باشه به قلم خودشون باشه!
    در مورد این پست باید بگم البته فقط نظر شخصی خوذم به عنوان دختر اینه که مد یه چیزیه که میاد و میره و ما نمیتونیم جلوشو بگیریم.این کاملا یه امر شخصیه که افراد چقدر از مد پیروی کنن.اگه این وسط یه گناهی کنن که پای خودشونه اگه نه هم که خوشا به حالشون.اما فکر نمیکنم حداقل من ودوستام موقع لباس پوشیدن به طرز فکر عجیب بعضی از اقایون منحرف فکر کنیم همین که میسنجیم کجا داریم میریم و تو چه موقیعتی هستیم بسه.چون واقعا اگه به افکار زشت بعضی از دوستان باشه ما اصلا نباید از خونه بیرون بیایم.
    شاید ماها فقط بازیچه باشیم برای گسترش یه توطعه.قبول باشه ما بد ولی نقش مردا چیه؟
    یه سوال چرا همیشه ما برای اینکه یه وقت خدایی نکرده مردا گناه نکنن کوتاه بیایم؟چرا اونا خودشون کاری نمیکنن برای اینکه با دیدن هر چیز خوب وبدی خیلی ببخشید تحریک نشن؟اخه اینحوری که نمیشه که ما واسه دل خودمون یه کاری کنیم بعد دوباره برای راحتی خودمون و در امان موندن از بعضی نگاها دست بکشیم!در اکثر اوقات همینه خانوما کوتاه میان که مردا گناه نکنن .در صورتی که شاید مردا هم باید حواسشون باشه تقی به توقی میخوره تحریک نشن که بعد خانوما هم عذاب وجدان نگیرن و معذب نباشن.
    تا کی برای حیا داشتن از چیزی که مردا میخوان از چیزی که موجب راحتیمونه دست بکشیم اونم به خاطر هوی وهوس یکی دیگه؟شایدم ذات زن ومرد همینه!زن یک موجود پاک و فداکار. مردا هم به خاطر غرایض فطری متفاوت از ما باعث شروع یه داستان جدید میشن
    هر چند این مقوله یه چیز کاملا گنگه برای خودم!
    سلام...
    مطلب جالبی بود...
    boro jam kon binim baw
    to asan chi halite bache
    مطالب خیلی جالبی بود خیلی خوشم اومده ایشالا بعضی از این دخترا وزنان تازه به دوران رسیده وغرب زده جهان سومی که با تقلید کورکورانه خیلی احمقانه دارن توتطئه های دشمنان اسلام رو عملی میکنن عاقل شن وهدایت بشن برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی