چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویسی از آنچه در مغز خسته یک نوچوان می گذرد...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

چرک نویس و دو مدیر؟!

سلام.

خوبید دوستان من؟

الان داشتم گشت و گذاری در این فضای مجازی می کردم که به یک نکته پی بردم!

گویا قبلا این وبلاگ توسط فرد دیگری ثبت شده بوده و بنا به دلایلی که به قول معروف عاقلان دانند،حذف شده و پس از مدتی بنده ی از همه جا بی خبر ثبتش کردم...

از ماست که برماست

خوب بهتون بگم عزیزان که من نمی دونم صاحب قبلی کی بوده.اگر هم از دست بنده الان ناراحتن واقعا عذر می خوام.

در هر صورت من سعی می کنم که این وبلاگ رو بهتر از قبل بروز کنم،البته کاملا برای دل خودم...نه برای کسی یا چیزی!کاربران هم منت می زارن و میان این چرک نویس های مغر خسته ی من رو می خونند.

خلاصه جریان از این قرار بود...

از ماست که بر ماست!

نظرات  (۵)

سلام

کسی که این وبلاگ رو میچرخوند، یه چیزی حدود صدها خواننده با صدتا کامنت داشت.

و بسیار بسیااااااااااار بسیااااااااااااااااااااااااار خوب به روز میشد.

انگشت شمارن کسایی که بتونن به پای ایشون برسن.

ما هم نفهمیدیم برای چی اینجارو تعطیل کردن:(

 

پاسخ:
سلام عزیزم.
منم تمام سعیم رو می کنم.
انشالله که بتونم مانند دوست قبلیمون اینجارو بچرخونم.
  • یک پسر مجرد (صاحب سابق چرک نویس)
  • سلام مدیر جدید!

    صاحب قبلیش من بودم و این جناب ... نقطه هم یکی از همون 100 مخاطب خوبی بودن که همیشه میومدن اینجا و به مطالب بنده لطف داشتن.

    حرف خاصی برای گفتن ندارم الا اینکه با دیدن نظر سرکار خانوم ... (چون می دونم خانوم بودن) یه جورایی اشک توی چشمم جمع شد؛ آدمای خوبی میومدن اینجا و نظر میزاشتن که در همین ساعت از خدا میخوام اگر حقی از جانبشون بر گردن من هست خداوند اون حق رو بر گردن من حلال بکن.

    فقط می خوام بهت بگم مغرور به رنکینگ این وبلاگ نشو و سعی کن همیشه در راه خدا و با تقوا قلم بزنی.

    یا علی

    پاسخ:
    سلام علیکم معین جان.

    خوشحالم که شما نظر دادید.

    باور کنید بنده اصلا از سرنوشت این وبلاگ خبری نداشتم.

    در هر صورت انشالله از این پس با قدرت ادامه خواهیم داد و با توجه به سابقه بنده در امر وب مستری،نهایت تلاش خودم رو خواهم کرد.

    با تشکر از نظر شما.

    محمد حسین بهرامی
    سلام؛
    میگم چقدر فضا عوض شده, پس نگو صاحبش تغییر کرده! 
    خوشوقتم از آشناییتون. 

    پاسخ:
    سلام.

    بله تا حدودی عوض شده!

    بنده هم همینطور
    سلام مدیر جدیدد وسابق البته.
    وبلاگ حال و هواش عوض شده چون قاعدتا صاحبش عوض شده. اما شما نگران باش شماام مخاطب خودتو پیدا می کنی.
    خدمت اون دوستمون حالا انقدرم ایشون آش دهن سوزی نبودن! یه خورده فضاشون فرق می کرد با بقیه که اون هم یه جاهاییش خوب بود و یه جاهاییش قابل نقد. در هر صورت مدیر جدید وبلاگ با قدرت ادامه بدید.
    پاسخ:
    سلام.

    بنده هر کس سبک خودش رو داره و بنده هم سعی دارم تا دوستان از کار بنده راضی باشند.

    ممنون بابت نظرتون.
  • Hernan Franklin Mountuno
  • معین فوق العاده بود نمیدونم چرا حذف کرد:|
    پاسخ:
    بنده هم نمی شناسم ایشون رو ولی سعی می کنم وبشون رو بروز کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی