چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویس

چرک نویس های یک نوجوان

چرک نویسی از آنچه در مغز خسته یک نوچوان می گذرد...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

اولین چرک نویس من!

سلام.

حالتون خوبه؟

نمی دونم چه کسانی قراره از این به بعد به وبلاگ من سر بزنند.نمی دونم قرار چه قضاوت هایی در مورد من بکنند.تنها چیزی که می دونم،اینه که این وبلاگ صرفا برای بیان علایقات شخصی من...

چرک نویس

شاید برای خیلیا اصلا مهم نباشه!اما چیزی که مهم اینه که هر کس باید برای دل خودش بنویسه نه برای کسی...

حالا اگر خواستید،باز هم تکرار می کنم اگر خودتون خواستید و به نظرتون می تونید روزانه دقایقی رو با من همراه باشید،باز هم به وبلاگ من سر بزنید...

حوش باشید،زندگی رو حس کنید...

نظرات  (۵)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
ولی بهتره ب جای اسم یکی دیگه از خودتون خلاقیت به خرج بدین و اسم انتخاب کنین..
پاسخ:
سلام عزیزم.
منظورت رو متوجه نمی شم!
می شه بیشتر توضیح بدین که منظورتون چیه؟!

  • فهیمه-فرزانه
  • سلام.
    خیلی جالبه یعنی هم اسم وبلاگ به طور تصادفی مثل نفر قبل شده هم مطالب ...؟!!!
    هرکسی باشه باور نمیکنه...
    پاسخ:
    سلام عزیزم.
    نه بنده این وبلاگ رو حذف کردم و نه چیز دیگری!
    کدوم مطالب مثل نفر قبلی شده؟
    اگر منظورتون مطلب ساپورت هستش،این مطلب رو تونستم پیدا کنم و بازگردانی!
    اگر هم مطالب دیگری که قبلا در این وبلاگ بوده پیدا کنم،باز هم قرار خواهم داد تا حداقل تونسته باشم،این وبلاگ رو مانند قبل هدایت و اداره کنم.
    من از همه ی دوستان خواهش می کنم که این امر رو باور کنند.دروغی برای گفتن وجود نداره.
    موفق باشی عزیز.
  • فهیمه-فرزانه
  • باشه پس دیگه بحثی نمیمونه....

    موفق باشید.....
    پاسخ:
    ممنون فهیمه-فرزانه عزیز.

    اگر چیزی ار مدیر قبلی می دونید یا اینکه مطالبی مد نظرتون هست ممنون می شم اعلام کنید که وبلاگ شبیه به وبلاگ قبلی داشته باشیم و ان را پیشرفت دهیم.

    پیروز باشی.
    جالب بود
    پاسخ:
    ممنون عزیزم.
    موفق باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی